Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас» сауалнамасы. » Ыбырай Алтынсарин атындағы орта мектеп
Түркістан облысы
Отырар ауданы білім бөлімінің
"Алтынсарин атындағы жалпы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас» сауалнамасы.
26
март
2019

Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас» сауалнамасы.

«Педагогтың шеберлігін шыңдау»

Мақсаты:Педагогтарарасында жағымды психологиялық ахуал

қалыптастыра отырып шеберліктерін шыңдау.

Көрнекілігі:баяу әуені бар дискі, адамның көңіл – күйі бейнеленген

суреттер, 12 түрлі құбылыс бейнеленген сурет,

мұғалімдердің тапқырлықтарын анықтауға арналған

мәтіндер, тренинг ережесі, достық жібі, краска, қалам.

Кіріспе:

Ұлағатты ұстаз ең алдымен шәкірттеріне өнерді, білімді үйретуші. Ұстаз шәкіртке үйрететін нәрсесін өзі жан-жақты терең біледі және қалай үйретудің тәсілдері мен әдістерін жақсы меңгереді де шәкіртін білімге қызықтыра, ынтықтыра түсіндіріп, білімін дамытады. Ұстаз шәкірттіктің жан сұлулығын, тән сұлулығын зерделі зерттеп, оның танымдық асыл қасиеттерінің жақсара түсуін қадағалап, қамқорлық жасап отырады.

I. Сәлемдесу.

1.Бір-біріне күлімсірей қарап алақанның ішін және сыртын тигізіп амандасу.

2.Оң жақ, сол жақ тізелерін түйістіру арқылы сәлемдесу.

3.Оң жақ,сол жақ иықтарын тигізіп сәлемдесу.

4.Маңдайдайларын бір-біріне тигізіп сәлемдесу.

(Мұғалімдерге көрсетіледі, барлығы бір-бірімен көрсету бойынша сәлемдеседі.)

Сәлемдесу аяқталысымен мынадай сұрақтар қойылады.

  • Сәлемдесу кезінде қандай әсерде болдыңыз?
  • Сізге қандай әдіс ұнады?
  • Осы әдістердің қайсысын өміріңізде пайдаланып көрдіңіз?

ІІ. Он екі түрлі құбылысты тап.Ойлау қабілетін дамыту. Өзіңізге ұнаған түспен боя.



Жауабы:ат, күн, көбелек, домбыра, тышқан, ұлу, 5 саусақ, үкі, торсық, аққу, тиын, гүл.

0 – 3 – ойлау қабілеті төмен деңгей

4 – 8 – ойлау қабілеті орта деңгей

9 – 12 – ойлау қабілеті жоғары деңгей


III. Көңіл күйің қандай?Мына суретте қандай адамның бейнесі бейнеленген көрсет.

Жауабы:парықсыз, қас кекшіл, қуаныш, қатты ашушаң, көңілсіздік, қымсынып қуану, өзін - өзі төмен сезіну, ашушаң, қатты қуаныш, терең ой, сенімсіздік, қайғыру.

0 – 3 – төмен деңгей

4 – 8 – орта деңгей

9 – 12 – жоғары деңгей

Кәсіби шеберлігін анықтайтын тест.

Сұрақтарға« иә »немесе« жоқ »деп жауап беріңіз.

  1. Ерте тұрып жаңа күшпен жұмыс істегенді ұнатасыз ба?
  2. Ұйқыны қандырып тұрған соң, жұмыс жасауды қалайсыз ба?
  3. Көңілді, думанды кештерге жиі қатысқанды ұнатасыз ба?
  4. Көпшіліктен тыс көңіліңізге жайлы жерде отырғанды ұнатасыз ба?
  5. Қызметіңізді тез және нәтижелі орындауға асығасыз ба?
  6. Қызметіңізге аса мән беріп, асықпай орындауға тырысасыз ба?
  7. сын айтып, ұсыныс жасауға қабілетім бар деп санайсыз ба?
  8. Өзіңізге сын айтылса мойындайсыз ба?
  9. Педаогтың арнайы кәсіби киімі болуын қолдайсыз ба?
  10. Педагогтың әсем жарасымды киімдерді жиі ауыстырып, киіп жүргенін қолдайсыз ба?

0 – 3 – төмен деңгей

4 – 6 – орта деңгей

7 – 10 – жоғары деңгей

V. Мұғалімдердің әртістік қабілетін дамыту.Ортаға 5 мұғалім шығып парақта жазылған тапсырманы орындайды. Ал қалған педагогтар тапсырманы табу керек.

1.Қабағы түйілген ашулы адам.

2.Қасқырдан қорыққан қоян.

3.Жылап тұрған адамды көрсету.

4.Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету.

5.Өлең айтып тұрған адамның сезімін көрете білу.

Тренинг соңында өздерін кім қалай сезінгендерін айту.

VI. Топқа бөліну. Ойын.

1. «Арыс жағасында» әні.

2. «Ұстазым» әні.

Әндерді жәй ыңылдап айтып жүріп өз топтарындағы адамдарды тауып топ құру.

VII. Мұғалімдердің тапқырлықтарын анықтау. Жауаптарын табу түсіндіру.

1 – топқа. Шуағын төккен күн астында қол ұстасқан үш бала бейнеленген.

Жауабы: «Сыртқы түстері әр түрлі болғаны болмаса бұл балалардың жан дүниесі бірдей. Сондықтан да ұлағатты ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді.»

2 – топқа. Түнгі аспан жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген.

Жауабы: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл – мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанмен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді…»

VIIІ. Достық тілегі.

Шаттық шеңберінде тұрып, мұғалімдер бір –біріне жіпті беріп тілек айтады.

ІХ. Қорытындылау.Психологтың қорытыныдылауы. «Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», – деген грек оқымыстысы Сократтың сөзіне мән бере қарасаңыз, ұстаз ұлағаты мен өнегесін, даналығы мен шапағатын сезінесіз деп бүгінгі тренингімізді аяқтап, келесі тренингімізде кездескенше дейміз.



Мектеп  педагог-психолог: М Әмірбек

Аты-жөні .................................................................    Күні .........

Он екі түрлі құбылысты тап. Ойлау қабілетің дамыту.Өзіңе ұнаған түспен боя.





Ы Алтынсарин атындағы жалпы орта мектеп


 Кәмелетке толмағандарды аутодеструктивті мінез-құлық бойынша «Тәуекел топтағы» оқушылар


«Тәуекел топтағы» оқушылар  – бұл педагогтар тарапынан ерекше көңіл бөлуді талап ететін санаттағы балалар тобы. Оларға әр түрлі өлшемдер (критерий) арқылы 4 топқа бөлінетін барлық оқушыларды жатқызуға болады


           Мектеп педагог-психолог: М Әмірбек







































Ы Алтынсарин атыдағы жалпы орта мектеп      


Аты-жөні:  ----------------------------------------------------------------------------


             Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас »сауалнамасы.

1.Мен үшін өзім жек көретін адамдармен достық қарым- қатынас жасаса салу қиын емес.(иә,жоқ)

2.Ешкіммен де ақырына дейін сыр ашысып сөйлесуге болмайды деп есептеймін. .(иә,жоқ)

3.Басқалардың әдеттеріне ыңғайлана салуға менің қабілетім жоқ сияқты. .(иә,жоқ)

4.Мен басқаларды әбден біліп алған соң ғана өз өмірімнің шындығын айтуға кірісемін. .(иә,жоқ)

5.Менен жақсы актер шығар еді деп  ойлаймын. .(иә,жоқ)

6.Кейде маған басқалар менің қайғырып қапалануыма өзім сезінгеннен басқаша ойлайтын сияқты көрінеді. .(иә,жоқ)

7.Мен әр түрлі адамдармен қарым-қатынас жасаған кезімде оларға сенер-сенбесіме қарай,өзімді әр түрлі жағдайда ұстаймын.

8.Кейде маған ішімде өз ойымды айтар кезде бақылаушы бақылап тұрғандай болады. .(иә,жоқ)

9.Өз шаруамда және басқа адамдармен қарым-қатынасымда өзімді барынша жақсы етіп көрсетуге тырысып бағамын. .(иә,жоқ)

10.Мен барлық кезде басқалар білетіндей жағдайда бола бермеймін. .(иә,жоқ)

11.Көпшілік бар отырыстарда көзге түсуге тырыспаймын. .(иә,жоқ).


Мектеп  педагог-психолог:  М Әмірбек



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




                      Ы Алтынсарин атыдағы жалпы орта мектеп      


  Аты-жөні:  ----------------------------------------------------------------------------


             Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас »сауалнамасы.

1.Мен үшін өзім жек көретін адамдармен достық қарым- қатынас жасаса салу қиын емес.(иә,жоқ)

2.Ешкіммен де ақырына дейін сыр ашысып сөйлесуге болмайды деп есептеймін. .(иә,жоқ)

3.Басқалардың әдеттеріне ыңғайлана салуға менің қабілетім жоқ сияқты. .(иә,жоқ)

4.Мен басқаларды әбден біліп алған соң ғана өз өмірімнің шындығын айтуға кірісемін. (иә,жоқ)

5.Менен жақсы актер шығар еді деп  ойлаймын. .(иә,жоқ)

6.Кейде маған басқалар менің қайғырып қапалануыма өзім сезінгеннен басқаша ойлайтын сияқты көрінеді. .(иә,жоқ)

7.Мен әр түрлі адамдармен қарым-қатынас жасаған кезімде оларға сенер-сенбесіме қарай,өзімді әр түрлі жағдайда ұстаймын.

8.Кейде маған ішімде өз ойымды айтар кезде бақылаушы бақылап тұрғандай болады. .(иә,жоқ)

9.Өз шаруамда және басқа адамдармен қарым-қатынасымда өзімді барынша жақсы етіп көрсетуге тырысып бағамын. .(иә,жоқ)

10.Мен барлық кезде басқалар білетіндей жағдайда бола бермеймін. .(иә,жоқ)

11.Көпшілік бар отырыстарда көзге түсуге тырыспаймын. (иә,жоқ).



Мектеп  педагог-психолог:     М Әмірбек



                      Ы Алтынсарин атыдағы жалпы орта мектеп      


  Аты-жөні:  ----------------------------------------------------------------------------


             Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас »сауалнамасы.

1.Мен үшін өзім жек көретін адамдармен достық қарым- қатынас жасаса салу қиын емес.(иә,жоқ)

2.Ешкіммен де ақырына дейін сыр ашысып сөйлесуге болмайды деп есептеймін. .(иә,жоқ)

3.Басқалардың әдеттеріне ыңғайлана салуға менің қабілетім жоқ сияқты. .(иә,жоқ)

4.Мен басқаларды әбден біліп алған соң ғана өз өмірімнің шындығын айтуға кірісемін. (иә,жоқ)

5.Менен жақсы актер шығар еді деп  ойлаймын. .(иә,жоқ)

6.Кейде маған басқалар менің қайғырып қапалануыма өзім сезінгеннен басқаша ойлайтын сияқты көрінеді. .(иә,жоқ)

7.Мен әр түрлі адамдармен қарым-қатынас жасаған кезімде оларға сенер-сенбесіме қарай,өзімді әр түрлі жағдайда ұстаймын.

8.Кейде маған ішімде өз ойымды айтар кезде бақылаушы бақылап тұрғандай болады. .(иә,жоқ)

9.Өз шаруамда және басқа адамдармен қарым-қатынасымда өзімді барынша жақсы етіп көрсетуге тырысып бағамын. .(иә,жоқ)

10.Мен барлық кезде басқалар білетіндей жағдайда бола бермеймін. .(иә,жоқ)

11.Көпшілік бар отырыстарда көзге түсуге тырыспаймын. (иә,жоқ).


Жауабы: Егер 18-22 балл жинасаңыз

Онда сіз өз-өзіңізді бақылай алатын,ұстамды екенсіз.Барлық кезде жағдайды бақылауда ұстап,сөйлесіп тұрған кісіні жақсы біліп,кез-келген рөлге оп-оңай ене аласыз.Шектен шықпай,сыпайы қатынас орната,жағдайды бақылауда ұстап жүрсіз.Бұл-жақсы қасиет.Осы бағыттан танбаңыз. 

12-17 балл.

Әдетте сіз өзгелермен қарым-қатынас кезінде өзіңізді бақылауда ұстай аласыз.Алайда сіз өсек айтқанды да жек көрмейді екенсіз.Сонымен  сұхбаттасу кезінде басқаның дауыс көтеруіне төзбей кететін көрінесіз.Сәл ұстамдырақ болсаңыз,сонда басқаға сыр алдырмайсыз.Өзгенің түйеден түскендей сөздерін байқамағандай бола салыңыз,ұстамдылық танытсаңыз,өзіңізге пайдалырақ болмақ.Осыны ескере жүріңіз.

1-11 балл.Сіз жиі-жиі сезіміңізге беріліп,ашумен бар шыныңызды айтып салады екенсіз.Кейбіреулер сізді басқаның пікірімен санаспайды деп ойлайды,деседе ,сіз ондай адам емессіз.Сіз көп жағдайда өз сөзіңізге бақылау орнатып,аңдап сөйлеңіз, «ауырмайсыз».Сәл ғана ұстамдылық-сіздің беделіңізді көтермек,ал бұл басқалрдың алдында сізді жақсы адам етіп көрсетеді ғой.Осыны ескерсеңіз,бәрі де жақсы болады.Жолыңыз болсын!Өмірде сәттілік тілеймін.








 Ы Алтынсарин атыдағы жалпы орта мектеп      


    Мұғалімдерге арналған «Қарым-қатынас»

             сауалнамасы.


            Мектеп педагог-психолог:  М Әмірбек

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив